Rikkumisest teavitamine

Eraklient / Rikkumisest teavitamine

    Peame Terminali igapäevases äritegevuses oluliseks tegutseda vastutustundlikult ja seadusekuulekalt. Inimressursse ning kütuseturu innovatsiooni juhtides arvestame, et meie tegevusel on laialdane mõju nii keskkonnale kui kogukondadele meie ümber. Selleks, et tagada aus konkurents ja kaitsta ühiskonna heaolu, palume teavitada meid, kui märkate rikkumisi, ebaseaduslikku tegevust või ebaeetilist käitumist, mis on seotud Terminali tegevusega. 

    Rikkumisest teavitajal peab olema põhjendatud alus arvata, et rikkumine on toimunud või algatatud, ning esitatud teave peab olema tõene. Teabe esitamine on võimalik anonüümselt. 

    Tagasiside valikud*

    Kõigi laekunud rikkumisteadete osas rakendatakse vajalikke meetmeid konfidentsiaalsuse säilitamiseks ning teavitaja kaitseks.

    Milliseid rikkumisteateid siia ootame?

    Teavituskanal on mõeldud vaid tõsistest rikkumistest ning õigusnorme eiravatest tegevustest teavitamiseks. Rikkumine võib aset leida mistahes valdkonnas, näiteks keskkonnakaitse, transpordiohutus, eraelu puutumatus, isikuandmete kaitse või finantsteenuseid ja -huve käsitlevas valdkonnas. Võtame menetlusse vaid Terminali, meie töötajate ja meiega seotud partnerite kohta laekuvaid teateid. 

    Mille jaoks ei ole see kanal mõeldud?

    Selle ankeediga ei kogu me toodete ja teenuste kohta käivat üldist tagasisidet ning ettepanekuid. Samuti ei vasta me siin küsimustele seoses kliendiprogrammi ja kampaaniatega. 

    Üldiseks tagasisideks täida vorm